კრიტერიუმები
|
ცუდად(1)
|
საშუალოდ(2)
|
კარგად(3)
|
ნაშრომის შემოქმედებითად და
საინტერესოდ წარმოდგენა
|
საუბრისას ვერ წარმოაჩენს საკითხის არსს
|
ინფორმაციის გადმოცემისას ზოგჯერ შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა
|
ინფორმაციის გადმოცემისას კარგადწარმოაჩენს საკითხის არსს
|
კვლევის ეტაპაბის განსაზღვრა
|
უჭირს კვლევის პირობებისა და
ეტაპების განსაზღვრა
|
ზოგჯერ განსაზღვრავს კვლევის პირობებს და დეტალურად ჩამოთვლის ეტაპებს.
|
უშეცდომოდ განსაზღვრავს კვლევის პირობებს და დეტალურად ჩამოთვლის ეტაპებს.
|
საუბარი(გამართული)
|
ვერ საუბრობს თანამიმდევრულად’ უჭირს აზრის ჩამოყალიბება.
|
საუბრობს თანამიმდევრულად, ზოგჯერ ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს ზრს.
|
ყოველთვის საუბრობს თანამიმდევრულად, ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს
აზრს.
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
ვერ იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
ზოგჯერ იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
მაქსიმალურად იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
დროის ლიმიტი დაცულია მცირედი ცდომილებით.
|
დროის ლიმიტი დაცულია.
|
ჯამი
|
|
|
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment