გაკვეთილის მთავარი თმა
|
გენეტიკური ტექნოლოგიები
გენმოდიფიცირებული ორგანიზმები
|
საგანი/პედაგოგი
|
ბიოლოგია/იზოლდა
კვაჭანტირაძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
საშუალო
საფეხური/XI კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
12 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროებების მიდგომების მოსწავლეები არ
არიან
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალურობა
|
ü აუცილებელია მოსწავლეებმა იცოდნენ
გენმოდიფიცირებული პროდუქტების დადებითი და უარყოფითი მხარეების შესახებ.
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
ü მოსწავლე უშეცდომოთ აგროვებს ინფორმაციას გენმოდიფიცირებული ჯიშების შესახებ;
ü აკეთებს პრეზენტაციას და აყალიბებს საკუთარ
პოზიციას.
ბიოლ.XI.6.10.მსჯელობს გენური ინჟინერიის
თანამედროვე მიღწევებზე, მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე.
ü
აღწერს
სელექციის კლასიკურ და თანამედროვე
მეთოდებს, აყალიბებს საკუთარ პოზიციას გენმოდიფიცირებული
ჯიშების წარმოების შესახებ.
კვლ.X.I.მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის
საგანი და კვლევის ეტაპები.
|
წინარე ცოდნა
|
ü მოსწავლეები ფლობენ
ინფორმაციას სელექციის თანამედროვე
მიღწევების შესახებ.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები ფასდება კვლევითი
პროექტისა და პრეზენტაციის შეფასების
სქემების მიხედვით.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური მენეჯმენტი
|
სახელმძღვანელო, მარკერი, ფორმატის ფურცლები,
ინტერნეტი (მითითებულია ვებ. გვერდები) ილუსტრაციები.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
გამოწვევის A
ფაზა:
მოსწავლეთა ორგანიზება: 2
წთ.
1.
აქტივობა:
მასწავლებლის მიერ გაცემული ინსტრუქციები. კითხვა-პასუხი _ დრო: 15 წთ.
მიზანი: არსებულ ილუსტრაციებზე დაკვირვებით
სწორად უპასუხონ დასმულ
შეკითხვებს.
ü შენი აზრით,
არის თუ არა გმო საკვები
ბუნებრივზე უკეთესი?
ü ვიზუალური თვალსაზრისით?
ü უსართხოების მხრივ?
ü როგორ ფიქრობთ,
მწარმოებლებს, გადამზიდველებს, გამყიდველებს რატომ
აინტერესებთ ასეთი ხილი
და ბოსტნეული ?
ü არის თუ არა გმო პროდუქტი ჯანმრთელობისათვის საშიში ?
ü სასარგებლო
?
(მოსწავლეთა ნააზრევი დააფიქსირეთ
დაფაზე)
გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება
2.
აქტივობა: პროექტზე
მუშაობა, პრეზენტაციის მომზადება.
30 წთ.
მიზანი: ინფორმაციაზე დაყრდნობით
შეძლონ მონაცემთა ანალიზი
და შეფასება.
კლასი დაიყოფა ჯგუფებად,
მიეცემათ შესაბამისი ინსტრუქციები და მითითებები.
Ø გამოყავით პრობლემა.
Ø პროექტის აქტუალურობა.
Ø პრობლემის გაანალიზება.
Ø პრობლემის გადაჭრის
გზები.
Ø შექმენით სლოგანი,
ემბლემა, მოამზადეთ პრეზენტაცია.
3. აქტივობა: პრეზენტაცია 25 წთ.
მიზანი: გააცნობიერებენ მეცნიერების როლს კაცობრიობის ისტორიაში.
გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია:
4. აქტივობა: შეჯამება 15წთ
მიზანი: მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე
მოსწავლეები დააფიქსირებენ სწორ
მოსაზრებებს
გენმოდიფიცირებული საკვების სესახებ.
5, აქტივობა: შეფასება 5 წთ
მოსწავლეები ფასდება კვლევითი
პროექტისა და პრეზენტაციის შეფასების
სქემების მიხედვით.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment